Powered By Blogger

fredag 16 september 2011

Dagens & om att återvända för en katt




Jo ni ser rätt, här står jag och poserar lika fånigt som vanligt på en båt. Jag vet att det bara var två dagar sedan sist jag flaxade iväg över sundet... men idag handlar det snudd på enbart om att återvända för en katt som mr Make såg och fick stenhårt på hjärnan i förrgår... En bättre förklarande rapport med tillhörande bilder kommer troligast senare i dag... Take care därute och Kram på er för nu!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Nämen..skall ni adoptera en liten kisse som far illa!?? Låter spännande i vilket fall som helst!
    Lycka till!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Adoptersnde av kisse i båt-shop antar jag:) Själv ska jag på tivoli nu. Jag och den minste odågan skulle bara ta en liten middagslur och råknade sova i 3 timmar;) Skönt var det i alla fall.....Kram!

    SvaraRadera
  3. Hehe ja där kunde den ju inte bo kvar heller
    Ni får säga till om den vill ha några ungar sen i mars/april.;)

    SvaraRadera
  4. Eftersom jag är så lusig på att svara på kommentarer innan jag gör nya inlägg så vet ni ju redan vilken katt det rörde sig om… men tack för gissningar och kommentarer. Love you! Kram!

    SvaraRadera