Powered By Blogger

fredag 2 september 2011

Dagens - tvungen att kasta sig på tåget

Ja det är bara att erkänna, jag kunde inte hålla mig längre. Suget efter att få granska, klämma och förhoppningsvis prova delar ur det senaste höstsläppet anföll mig med full kraft. Jag var tvungen att kasta mig på tåget. Med destination Malmö. Nyanländ och precis instapplad på Folk med skallen full av förväntningar och kroppen iklädd denna mundering:



Vilka nykomlingar har anlänt, vad kommer att bli provat? Vad kommer att hamna i disskorgen och vilka klädestrasor visar sig fara upp på önskelistan? Det är sådant spännande man undrar så här i startgroparna... Hur det blir får ni veta senare. Var rädda om er därute. Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Spännande...Du som är helsingborgare, har tamtam något "kul" kvar på rea? Ska en tur till Helsingör i morgon o funderar på om man ska ta en tur dit först...Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag vet i alla fall en sak som ska provas! Min är skickad:) Ha det så gott i Malmö! Kram

    SvaraRadera
  3. Provningen ser jag fram emot :) Ha en bra helg! Kram

    SvaraRadera