Powered By Blogger

fredag 2 september 2011

Två vänner, två butiker – min eftermiddag i Malmö

Jodå, såklart ni hade rätt, visst var det superdarlingarna och finaste vännerna Lingonberrie och Fengxumamma som halvkroppsfigurerade i mitt förra inlägg.  



















Vi sammanstrålande på Folk där det blev lite smått provat. Tyvärr var F tvungen att lämna oss efter det besöket. L och jag däremot shoppade till oss lite energi, knatade genom metropolen och fortsatte testsejouren på AjaBaja. Innan vi på vägen mot tåget och hemfärd, gjorde intrång på denna installation på Stora torg:


Såklart finns det bilder även på dagens provade Mollysar men de får ni sitta och sukta efter till imorgon för nu ska jag… just det; laga mat… hälleflundra med kantarellrisotto och lite smaskiga tillbehör står på menyn. Så nu överger jag er för idag och knatar över till spisen istället. Tack och hej, God natt och Kram för idag!

5 kommentarer:

  1. Tihi. Ja ställer de en soffa så lägligt så måste man. Tack för idag finaste du och hoppas att maten blir god och att vi ses snart igen..

    kramar!

    SvaraRadera
  2. Vad kul ni har. Nu ser jag fram emot provningsbilder i morgon.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Längtar oxå efter provningsbilder!=)

    Kramar!
    Adela

    SvaraRadera
  4. Härligt väder och trevligt ser ni ut att ha haft.
    Hoppas på samma tur på måndag. =)

    SvaraRadera