Powered By Blogger

fredag 9 september 2011

Fotoutmaningsdax igen – med start imorgon, lördag

Vad superkul att så många vill haka på fotoutmaningen! Då kör vi väl igång den redan imorgon, varför vänta liksom… tycker jag som lever efter nu eller aldrig :o)


”Reglerna” är enkla, man tar en eller flera bilder där man råkar befinna sig mellan klockan 14.00 och 15.00 imorgon, lördag. Och lägger ut dem i sin blogg under eftermiddagen/ kvällen. Om man hinner, annars funkar det ju lika bra med publicering på söndag också. Det kan vara en vybild, bara en enkel detalj, eller både och. Inne eller ute, rakt upp och ner eller upp och ner… Med andra ord precis hur som helst…

Rubriken är Någonstans i… staden eller byn eller länet eller landet där man befinner sig, helt frivilligt hur specifik man vill vara med platsen. Fast däremot hade det varit kul med ett exakt klockslag hos alla. Och sedan kör vi på så varje lördag till vi tröttnar och känner att det får vara nog eller till någon kommer på en bättre idé att fotoprojekta runt. Okej?

Om ni hojtar när ni har lagt ut ett Någonstans-inlägg så kan jag försöka göra en länklista på vilka som är med och kasta ut här…
Frågor, undringar eller eventuella motsägelser? Bara att hojta i kommentarsfältet i så fall så försöker jag svara så fort och gott jag kan. Okej?... Då kör vi! :o) Kram!

16 kommentarer:

  1. Jag är med! Måste bara komma ihåg tiden... Får ta sambon till hjälp

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Skoj och jag tror jag är på ett place med utsikt vid den tiden så det kan ju bli skoj. =)

    SvaraRadera
  3. Kul! Jag är på landet och kan.ff inte blogga från iPad så publicering på söndag för mig. Eller så hakar jag på nästa helg!
    Kramis!

    SvaraRadera
  4. Kul!!! Hoppas ni bara att jag inte glömmer bort tiden själv efetrsom jag kommer att befinna mig i annan stad i efetrmiddag... ;o) Ska bli skoj att se era bilder sen. Kram!

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jag har ju ingen Mollyblogg
    får man va` med? fast man bara har en svammelblogg... fast jag kan svammla om allt möjligt :)

    (om jag hinner vill säga)
    /Anette

    SvaraRadera
  6. Anette: klart du får vara med!!! Det är ju ingen Mollyutmaning så bara skoj om du hinner. Kram!

    SvaraRadera
  7. Nu har jag postad mitt "någonstans i...."
    Kram

    SvaraRadera
  8. Nu har jag också gjort mitt inlägg :)
    Kramar Helena

    SvaraRadera
  9. Jag är också med ;) som tur var så knäppte jag kort i den tiden idag :) lägger upp på min blogg senare ;)

    SvaraRadera
  10. Jag är med(eller ska försöka) de gångerna jag bloggar :-D
    kram

    SvaraRadera
  11. I'm in!

    http://everydaymolly.blogspot.com/2011/09/nagonstans-i-boras-mina-alskade.html

    SvaraRadera
  12. Jag ska vara med oxå.. :) Kramar

    SvaraRadera