Powered By Blogger

lördag 3 september 2011

Dagens - som hade rätt & fyra dödskallar

Bara för att ni inte ska tro att jag har tacklat av fullständigt så fick det bli en liten båttur idag. Och bara för att jag jämförde Artwork tunikan med Hookup tunikan i förra inlägget så var jag tvungen att göra en studie för att kunna utröna om jag hade rätt i om den sist nämnda är snyggare...


... och det hade jag. Rätt. Enligt mig själv i alla fall... Vad tycker ni? Artwork eller Hookup? Och eftersom det gjorde mig på undersökningshumör så bestämde jag mig även för att se om man kan ha fyra dödskallar runt halsen på en och samma gång... Det kanske inte syns så bra på bilden men fyra it is. Så det gick... Hoppas ni har en bra dag därute! Nu ska jag båta vidare så Kram för nu!

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Hookup säger jag nog rent spontant. Såg din provning och Keyhole-saken är ju verkligen fin! Väntar ivrigt på min! Och när det gäller skallarna, vräk på för sjutton:) Kram

    SvaraRadera
  2. Jag gillar Hookup bättre på dig. Den är lite kortare och tuffare och passar din stil bättre.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hippiefransarna helt klart =)
    Själv har jag träffat på döskallar i form av ortens nynazister som sålde sin tidning på gågatan.
    Dina är helt klart mer sympatiska.

    SvaraRadera
  4. Instämmer med de övriga!! Denna är du!
    Elvira hämtad idag från Västervik, stal mitt hjärta omedelbart. Sanslöst söt! Spinner i sitt lilla bo, satt upp en klättermojäng från golv till tak med mysigt bo intill min kudde..
    Kram

    SvaraRadera
  5. Schysst att ni har lika bra smak som mig... haha... Massa Kram!

    SvaraRadera