Powered By Blogger

tisdag 27 september 2011

Dagens – när samtliga hjärnceller är kidnappade…

… för det är ju det enda jag har att slå till med när jag ska försöka bortförklara hur i hela helsefyr jag tänkte när jag slafsade ihop kombon till min dagens stass:



















Inte ett enda rätt där inte… så därför pratar vi inte mer om det. Därför glömmer vi det… Och då är det ju jäkligt smart av mig att kasta ut misären här, till allmän beskådan för alltid… ;o)
För visst måste det här vara något av det absolut fulaste jag någonsin haft, eller vet ni något ännu fulare som jag har lyckats att kränga på mig?... Peace & out!

3 kommentarer:

  1. Jag köpte Too di boos Superian och älskar den :) Kanske m jeansjackan till ;)
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jävligt snyggt, men kanske inte ihop med varandra;) Skönt att se att även solen har sina fläckar:))))) Kram

    SvaraRadera
  3. Allt klär en skönhet, höll jag på att säga, men jag förstår vad du menar;)

    Helena

    SvaraRadera