Powered By Blogger

lördag 10 september 2011

En dag på bortaplan med dejt gånger fyra

Idag. Tågtur till Malmö. Dejt med tre bekanta Mollysystrar och ett snyggopreggo.



















Som inleddes med att jag och Lingonberrie genom att prova och dona omkring på AjaBaja försökte få Att vara någons fru att konvertera till Mollyismen… Det gick ungefär som i inte en chans… :o) Jaja, vi försökte i alla fall… en stund, innan vi begav oss till Hansacompaniet för lite mer allmänt men kortvarigt klädspan och sammanstrålning med darling Too di Loo.



Och därifrån ut på stadens mest kända gågata för lite lunch på CasaMia, där även bästa Jeanette anslöt. Och sedan slurpade vi mat, shit vilken grymt god pasta, med räkor, curry, grädde och grejs som jag prickade in på menyn.















... och om det var den som fick mig mätt och slapp, eller om det var allt supernajsigt babbel som fick mig att skita i att knäppa fler bilder låter jag vara osagt. Men efter den supésittningen så blev det även ett besök på Åhlens för tre av oss och därefter ännu lite vin i firartagen för två av oss.


Vem nummer två var anas i glasrutan på dagens sista bild som jag lyckades fyra av innan mitt tåg for iväg mot mina något nordligare hemmanejder. Och vad firandet handlar om kommer jag troligen att avslöja imorgon...
Nu är det däremot sängen som gäller. Så god natt, hej då och Kram för idag!

10 kommentarer:

  1. Vilken mysig dag!! Sköna brudar vart man än ser :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad fina ni är allihopa!!! KRAMAR

    SvaraRadera
  3. Vad fina ni är! Ser ut till att vara en perfekt dejt med fina tjejerna.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja det var en tjusig mage!
    Ibland glimrar man till när man väljer mat på restaurang. =)
    Fira; ja nu blev jag ju nyfiken.

    SvaraRadera
  5. Fina bilder! Saknar dig redan..
    kramar!

    SvaraRadera
  6. Vad kul ni verkar ha haft det, snyggobrudar! O du är verkligen fin i dina kalasbyxor, det tycker jag du kan ha oftare. Jag gillar Odd Mollysar yllevarianter oxå, de är supermjuka. Bra för såna som oss där det inte får vara sticksigt!
    Kram!
    /Tina

    SvaraRadera
  7. Blir väldigt nyfiken på vad som firades:) Och fan att jag har så långt till skåne:( Fina bruttor hela högen! Kram

    SvaraRadera
  8. Tack för en alltid fin dag:) kram kram kram

    SvaraRadera
  9. Nu har jag visst börjat slappa till igen när det gäller kommentarsvar… attans illa… får skärpa mig… ordentligt! :o) Kram!

    SvaraRadera