Powered By Blogger

torsdag 15 september 2011

När spontant blev supersmart :o)

Jag kunde inte hålla mig, jag var helt enkelt bara supertvungen att slänga på mig den på stört sedan jag hade slitit upp paketet jag plockade fram ur brevlådan idag.
Och jag kan inte heller hålla mig från att kasta ut den här och nu, det trots att den inte är flashigt fixad, och att mina idiotklick-i-hissen-på-väg-upp-i-lägenheten-alldeles-nyss-bilder luktar riktigt illa av såväl oskarphet som irriterande gulstick…














… för shit vad jag, nästan lite överdrivet, impulsälskar den här sjalen! Mitt spontana Traderaklick som visade sig vara supersmart! För den är inte bara mjuk som silke och doppad i en färg jag älskar, den har även de allra finaste av trekantsavslut med små virkade blommor. Lika gulliga som mig på ett ungefär… Inte illa va?... :o) Visar dem en annan dag. För nu dryftar jag mig till att säga Peace and out för idag. Är svintrött och vill sova... så hej för idag och god natt!

10 kommentarer:

  1. Fråga; vilken färg på kanterna....dagsljusfoto? närfoto på blommorna?

    SvaraRadera
  2. Naimiez: kanten är mörklila… lovar att plåta dels den och dels blommorna i dagsljus imorgon. Ok? Kram!

    Oslotigern… :o) Tack! Kram!

    SvaraRadera
  3. Den skarn är så mycket du. Perfekt till dig, grattis!!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Bra spontanklick! Älskar färgen! Kram

    SvaraRadera
  5. Mycket bra klickat. Underbar färg som kommer lysa upp i vintermörkret :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  6. Härlig färgklick i höst och vintermörkret den.
    Tror din taktik kommer att funka =)

    SvaraRadera
  7. Tacktack! Den är superfin och jag älskar den!
    Ha en bra dag & Kram!

    SvaraRadera