Powered By Blogger

måndag 5 september 2011

Dagens – på vift i byhåla med kombattant

Jag har var på superschysst dejt idag. Med kära vännen, Mollysystern och kombatanten Helen, som gjorde sig besväret att ta sig hit till min lilla byhåla idag. Som alltid när vi träffas så regnar det och därför flydde vi snabbt inomhus. Till butik med Mollysar, var annars ta skydd och samtidigt muntra upp sig lite… ;o)





































Vi hann spana inredningen, dokumentera våra dagsaktuella stassar, prova lite smått och fjanta runt i lånade munderingar… innan väderleken slog om till fortsatt skittråkigt gråmul MEN utan regn, och vi därmed, utan att kvadda våra redan hårt åtgångna frisyrer ännu mer, kunde steppa iväg och istället slå oss ned på ett café för fika och babbel i ett gäng timmar.

En jäkla bra dag med en jäkla bra vän… happiness som gjorde att jag visst glömde att få med min provning av Odd Molly höst här och nu.
Ni anar säkert med tanke på bilderna ovan men för att rätt liksom ska vara rätt så återkommer jag ändå med ett av mina traditionella provningsinlägg lite senare ikväll… dock i miniformat… Så till dess: ha en bra kväll, take care och Kram på er!

13 kommentarer:

  1. Snyggingar där! Vad tyckte du om Augar tunic? Jag väntar på denna, och tycker den är så himla fin på alla.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ni ser ut att ha kul ihop :) Härligt! Augar tunic är jag också nyfiken på. Kram

    SvaraRadera
  3. Tack själv kära vän! Lite kul och lite allvar och hjälp att gå vidare: TACK!
    Vi ses ju snart igen och då på Da Bååt. =)

    SvaraRadera
  4. Härligt att ni hade en fin dag trots dumma regnet..

    Kramar och ha bästa kvällen,
    Kärlek!

    SvaraRadera
  5. Augar tunic var ju sketasnygg på dig! Låter som en nice date trots skitväder:) Kram

    SvaraRadera
  6. Ni verkar haft det kanon, kanske vädret inte spelar så stor roll för godingar som er:)

    Kramar

    SvaraRadera
  7. Vad har Helene på sig i rött..?! Ni ser ut o stormtrivas tillsammans! Lite regn får man vackert ta.. Elvira är söt, busig o halvgalen tror jag! Urmysig med andra ord..
    Natti natti o kram

    SvaraRadera
  8. Vilka härliga brudar! kram till er!

    SvaraRadera
  9. Provningsinlägget är utkastat nu men om ni undrar något mer om plaggen så är det bara att hojta. Ha en fin dag. Kram!

    SvaraRadera
  10. Den lila rånardressen är i stl 2 kan jag berätta.
    Velourdrömmen även kallad =)

    SvaraRadera