Powered By Blogger

tisdag 6 september 2011

Rensning på gång – börjar med fyra Mollysar till salu

Jag har börjat ta tag i en större rensning i Mollyroben. Eftersom det kommer att ta sin lilla tid, dels att fundera klart och dels att få ihop bilder och lite texter så drar jag igång lite smått med dessa plagg, som jag har haft till salu vid tidigare tillfällen:



















1. Odd Molly kofta från äldre kollektion. Färgen är chalk/ svagt ljusgrå. 80% lammull och 20% nylon. Köpt begagnad i kanonbra skick, endast använd 1-2 gånger av mig. Pris 1200:-



















2. Yarnbard cardigan, yellow i storlek 3. Koftan är handstickad i 100% bomull. Supermjukt garn så den är kanonskön att ha på sig. Från hävårkollektionen 2009, jag köpte den på Freeport i Kungsbacka för 1536:-. Den är oanvänd, bara provad. Tags finns och skickas med. Pris 725:-



















3. Odd Molly Skip-a-beat dress, rouge i storlek 2, något stor i storlek. Från vårkollektionen 2010, bara använd en gång så i kanonbra skick. Tags finns och skickas med. Pris: 1150:-



















4. Euphorbia tunic, turquoise, i storlek 2. Från vårkollektionen 2011. Den var svår att få tag på i just denna färgen. Den är använd vid ett par tillfällen men i superfint skick. Tags finns och skickas med. Nypris: 1699:- Pris 950:-
Om du är intresserad av något så lämna en kommentar i kommentarfältet nedan först och mejla mig sedan på oddjosanne@gmail.com. Detta för att det inte ska bli orättvist om flera är intresserade av samma plagg, för då kan alla se vem som kommenterade först.
Det ingår vanligt porto i priserna. Jag skickar med Posten, men om någon önskar rekommenderad frakt så tillkommer 55:-, som Posten tar för rek. Jag har både hund och katt och är dessutom en sådan där vidrig rökare. Men jag kommer att tvätta upp kläderna och torka dem i djur- och rökfritt rum.
Undrar ni något mer om eller vill se fler bilder så är det bara att maila eller skriva en kommentar så svarar jag så fort jag bara kan. Kram, Kärlek och Hej då för nu!

2 kommentarer:

  1. Hej! Hur är Euporbia i storlek?
    A-M

    SvaraRadera
  2. A-M: jag tycker att denm är helt normal i storlek. Som en 2:a över armar och nertill, upptill kan man dock vara lite större efetrsom det är smock där. Kram!

    SvaraRadera