Powered By Blogger

torsdag 29 september 2011

Listan – del 9: vardagskläder & månadens stass?

Det får bli en till punkt på Katinkas lista idag eftersom jag ligger så back med den:

VARDAGSKLÄDER - Vad trivs jag i till vardags?

Jag har ju min kroniskt påplockade uniform som består av vältrashade jeans, Primeboots och någon eller några överdelar i tunikaformat från Odd Molly. Och om det är vädermässigt läge en jacka, främst någon av mina kortare skinnjackor, och troligast någonslags sjal till det. Jag har plockat ut några av mina absoluta favoritstassar, som i de som jag har trivts allra bäst i, från den senaste månaden:





















































Hmm… nu fick jag en spontanidé… Om att utse månadens stass så här i slutet av varje tolftedels år. Där jag gör som nu och visar upp mina personliga favoriter och där ni sedan får tycka vilken ni gillar bäst. Av de jag visar eller av vilken annan dagens som helst under den aktuella månaden. Som ni andra i blogglandia såklart också kan kör om ni vill…

Bra för oss för det ger en bild av vad andra tycker om det vi kränger på oss… lite av hiss och inte så hiss liksom… Men vad får ni andra ut av det då? Inte mer än att vi bjuder på oss själva dag ut och dag in… lite ge tillbaka kanske… Eller… är det mest bara en jävligt dålig idé? Vad tycker ni?...
Och därmed finns det inte mycket mer att säga i ämnet så god natt & hej för idag!

1 kommentar:

  1. Det låter som en rolig idé tycker. Alltid kul att få tycka till. :)

    Har det läskiga giftmolnet försvunnit?

    Kram

    SvaraRadera