Powered By Blogger

fredag 2 september 2011

Någon som ser eller vill gissa?

Provning à la modell mindre är avklarad. Och två lovely mollysystrar är träffade:



Någon som ser eller vill gissa vilka de är? ;-)... Rätt svar kommer i nästa inlägg... Nu sitter jag på tåget på väg hem igen. Men en kort stunds möte med underbara vänner har en tendens att sprida glädje för flera dagar framåt så nu är jag lyckoladdad för helg. Hoppas ni får en bra kväll. Var rädda om er därute. Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Gissar på Lingon och Christina :)..

    Ska bli kul att se provningen ..

    HA EN GO FREDAGKVÄLL!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ni måste vara södra Sveriges mest lyckligt lottade, med så fina vänner runt hörnet!!
    Skall bli roligt o se bilderna sedan..Lingonet o Christina tror jag med.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ett litet lingon kan jag skymta i alla fall :) Kram

    SvaraRadera
  4. Gissar på Lingonet :-) Den andra vet jag inte... Kram!

    SvaraRadera
  5. Japp ni hade rätt. Fast det kanske ni redan vet eftersom jag har kastat ut inlägget med avslöjandet... :o) Massa Kram!

    SvaraRadera