Powered By Blogger

fredag 9 september 2011

Någonstans som en ny fotoutmaning?

Igår hade Lingondarlingen ett inlägg som jag nappade på direkt, ni hittar det om ni klickar HÄR… så jag knallade ut och knäppte två bilder i all hast. Jag hann inte lägga ut mina, betydligt sämre kopior då så de kommer inhoppandes nu istället:

Någonstans i Helsingborg - Norra Storgatan klockan 17.30

Inget avancerat, inget märkvärdigt men kul om man är lite av en fotodåre som jag förvånar mig själv med att vara lite då och då. Och så fick jag en idé! Som jag tänkte kolla av intresset på här nu… för vad säger ni om att återuppta fotoutmaningarna och göra det i den här stilen… men en eller flera bilder där vi råkar befinna oss en viss dag och kanske till och med inom en viss tidsram… skulle ni vilja haka på det?
Och vad säger ni i så fall om dag och tidsperiod? Kanske lördagar mellan klockan 14-16… Nu vill jag väldans gärna ha era åsikter så please plita ner dem i kommentarsfältet… Och jag har kollat av med bäret så det är helt okej att jag snor hennes idé så här, hon är dessutom med hon också… :o) Kram för nu!

14 kommentarer:

  1. Tycker det låter som en jätterolig grej. Jag hakar på direkt:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Låter som en förträfflig utmaning!!!!

    I´m in!!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Låter kul - bara det inte blir för länge och för ofta (svårt hinna med). Tycker du ska begränsa tidpunkten ännu mer - till en halvtimma kanske?

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Låter som en bra idé och jag hakar på.
    Jag behöver reclaima min blogg
    Och jag ser ju var du befann dig... ;)

    SvaraRadera
  5. Gärna - jag är absolut på!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Kul! Jag kommer att vara med. Men kommer nog att slänga in en bild varje dag eller när jag känner för det..:-D
    Men på lördag...!
    kramar i massor

    SvaraRadera
  7. Jag är också på! Kramisar Loo

    SvaraRadera
  8. Jaaa det låter jättekul! Jag är på! Kram

    SvaraRadera
  9. Kul! Roligast kanske är om alla mailar dig sin bild så kan du sammanställa det i ett inlägg och då har även dina läsare chansen att delta. Bara ett förslag...
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Superduperkul att så många vill haka på! :o) Jag kastar ut ett inlägg strax med lite ”regler” och så kör vi igång imorgon om det känns okej för er?...
    Oslotigern tyckte att vi skulle dra ner på tiden, så vi kör på en timme istället för två.
    Bra tänkt av L8, framförallt att även de som inte har bloggar kan vara med på det sättet. Men eftersom jag vet att jag inte kommer att vara hemma och därför ha lite svårt att fixa det de närmsta tre veckorna så väntar jag med att låta icke-bloggare vara med så. Och jag tror att de som har blogg vill ha inläggen hos sig själva… rätta mig gärna om jag har fel…
    Hoppas ni har en bra fredagskväll därute! Kram på er!!!

    SvaraRadera