Powered By Blogger

onsdag 21 september 2011

Nu är det synd om mig på riktigt

Man kan väl utan att ljuga eller överdriva det minsta påstå att det här inte är min vecka. Alls. Tallinnstrul, och en del annat som jag valt att inte terra er med, har nu blivit påspätt med ännu en stentråkig misärgrej. För istället för att åka och träffa en Mollydarling och ha kul nu i eftermiddag så har jag lite andra, mycket mindre trevliga saker för mig just nu… Som att ligga i sängen och må typ såhär:


Så nu tycker jag faktiskt att det är synd om mig på riktigt! Fast tro inte att ni slipper mig här för det. Eftersom jag har varit ute och snurrat så har jag bilder på dagens stass att leverera. Och dessutom måste ju del 3 på Katinkas lista presenteras… Men det blir lite senare. Hoppas ni har en bättre dag! Kram på er!

7 kommentarer:

  1. Men ojdå! Hoppas det inte är mina baciller du fick med dig hem. =(
    Passa på att vila så du kan njuta av Tallin!

    SvaraRadera
  2. Tack Tack och Kram tillbaka!
    Tror inte dina baciller lyckades ta sig över länet, mina är av magbacillskaraktär… :o(…

    SvaraRadera
  3. Stackare! Hoppas du kryar fort

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  4. Usch vad tråkigt :( Samma här :(( Då kan vi ligga och ha sympatitråkigt tillsammans :) Kram

    SvaraRadera