Powered By Blogger

måndag 26 september 2011

Dagens – har en del att stå i både i och utanför blogglandia

Det är ingen direkt vanlig syn att jag droppar av dagensbilder så här ”tidigt” på dygnet. Men eftersom jag har varit ute och snurrat så blir det så denna måndag:



















Jag har en hel del irl-fix att ta tag idag. Och även här finns det en hel del att ta itu med. Som att komma ikapp med Katinkas lista, att svara på kommentarer, beta igenom och kasta ut lite Tallinnbilder… bland annat. Det får bli en sak i taget av så mycket jag hinner med.
Hoppas ni har en bra dag därute. Vi ses senare om ni känner för det. Kram!

2 kommentarer:

  1. Hej hej nu är jag tillbaka. Jag har dissat den där Imprime tunic men nu känner jag att jag nog måste prova den i alla fall för den är ju supersnygg på dig och i den kombinationen. Blir det köp så skyller jag på dig! :o) Kram från Lia!

    SvaraRadera
  2. Lia: haha… ja skyll du på mig bara, jag kanske får en chans att skylla på dig någon annan gång… :o) Välkommen hem igen. Kram!

    SvaraRadera