Powered By Blogger

fredag 23 september 2011

Jag har fått en present…

… och inte vad för slags present som helst utan en riktigt skitfin Molly-present:


Japp, jag är numera glad innehaverska av Imprime tunic, chalk. Som jag såg på snyggingen L8 i Stockholm förra månaden. Skitläcker på henne. Var tvungen att prova den därför men den blev lite halvt dissad på mig. Tog ändå någon bild som hamnade här och började gilla den då, när jag såg den avdokumenterad. Någon annan såg också den bilden och det var så den hamnade här.
Så kan det gå… Verkligheten kallar, men vi ses senare igen om ni vill. Kram!

6 kommentarer:

  1. Den är skitsnygg på dig, och den är en av mina favoriter:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Och en jäkla fin present också! Anar vem som har shoppat den med.......Ska skicka S på kurs;) Kram

    SvaraRadera
  3. Hilde: ja jag hade för mig att jag har sett den på dig. Så sjukt mjuk den är. Lovely. Kram!

    Linda: det är faktiskt inte han som är den skyldige den här gången utan en tjej som läser här. Mr Make har tacklat av på Mollyköpsfronten... illa, illa... :o) Kram!

    SvaraRadera
  4. Snygging!
    Passar dig perfekt.
    Kan man bli gladare än när man får en Molly i present? Det är kärlek :)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Den är perfekt på dig snygging!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Tack tack snällisar! Ja den här är verkligen en vinnare tycker jag nu, för den är ju så superskön att ha på sig, vilket jag har just nu. Fast snyggare på dig L8. Kram på er!

    SvaraRadera