Powered By Blogger

tisdag 13 september 2011

Fika i Stockholm den 23 september?

Nästa fredag, den 23 september är det dags för vår lilla båtresa till Tallin och geocachingeventet. Färjan avgår vid 18-tiden men eftersom vi anländer till hufudstaden ett par timmar tidigare, lagom för la tant att hinna in om Odd Molly-butiken… :o) och för att besöka någonslags fika inrättning under en timme eller två.
Så därför undrar jag nu om någon skulle ha tid att lust att fika med mig? I krokarna av Mollybutiken och någon gång under eftermiddagen nästa fredag?


Hojta i kommentarsfältet i så fall eller maila mig: oddjosanne@gmail.com. Kram!

6 kommentarer:

  1. Jag mailar dig i kväll. A-M

    SvaraRadera
  2. A-M: då håler jag koll där då. Kram!

    SvaraRadera
  3. Låter oerhört frestande!

    En riktigt bra orsak till att komma ifrån jobbet i tid?

    Ska fundera lite...!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Åh, jag hade gärna träffat dig raring. Har vaga planer för en landet-helg (startar ut lunchtid) men om den inte blir av så ses jag gärna!!!
    Kramis

    SvaraRadera
  5. Forbid Me Not: det hade varit superkul! Hojta när du har tänkt klart... :o) Kram!

    Lindi Loo: du vet var jag finns, bara att hojta om du stannar i stan. Kram!

    SvaraRadera
  6. Åhh, vad kul det hade varit men jag jobbar då!
    Kram!

    SvaraRadera