Powered By Blogger

onsdag 14 september 2011

Dagens - andra stassen på visit i tattoostudio

Anledningen till mitt klädbyte i halvtid idag handlade uteslutande om ömma fötter. Men när jag väl hade kastat av mig pjuxen så kände jag för en helomvändning. Inte minst för att provgå ännu en Molly i farozonen att få respass från mitt liv:


Japp vi pratar wrapen. För liten så jag har som ni ser fått "fetknyta" den... Fast den är ju rätt fin ändå när man ser den på bild så här... Hmmm... ytterligare en kluring alltså. Varför har dessa förbenade Mollysar en så grav förmåga att grotta in sig så hårt i hjärttrakten?... Får grunna på det en stund tror jag... Kram för nu!

Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. sälj! haha ja du ser mitt mantra. är jag inte 110% på något så åker det....

    SvaraRadera
  2. Näää inte sälja - "fetknyta" funkar perfekt!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ingångna pjucks är bäst. Vete sjutton vad jag ska ha nu när Conversesäsongen lider mot sitt slut.

    SvaraRadera
  4. Anna SC: mr make säger nej… så den får stanna och eftersom jag gillade den när jag hade den på mig så är det nog rätt… :o) Kram!

    Frösötös: haha… ja det är tur att man fick se det i en blogg så man kunde härmapa och ha de för små plaggen i alla fall… o) Kram!

    Helen: Kanske någonslags Primebootsvarianter, av det korta slaget så de nästan blir som Converse?... Tack som fan för igår förresten! Kram!

    SvaraRadera