Powered By Blogger

söndag 4 september 2011

Gårdagens sex…

… som i sex bilder, vad trodde ni?... Sex osammanhängande bilder dessutom. Som börjar under vår båttur igår eftermiddag och med en smula alkisvarning:


Mr Make fick chansen att göra filmpremiär, som sur dansk gubbe med ölvagn…



















… som blir stulen av galen kille i märklig outfit. Vad gör man inte för att ställa upp för poängsamlande nyblivna studenter under deras nollning… Efter två roliga timmar på sjön begav vi oss hem för bland annat en vovvenad och klädbyte:



















Som synes fick jag för mig att provanvända smocken, i syfte att utröna om färgen funkar på mig eller inte. Jag kom inte fram till något svar, Så därför frågar jag er; funkar eller funkar inte? I alla fall så förflyttade vi oss till flashiga Norra Hamnen…


… för middag på fiskrestaurang med svärföräldrar och svägerska. Fast det har jag inga bildbevis på. För man kan ju inte ständigt och jämt hålla på att terra exakt alla i sin omgivning med Iphonen... :o) Så därför blir det inte mer än så här just nu. Fast I will be back under dagen. Take care därute! Kärlek & Respekt!

6 kommentarer:

  1. Den funkar absolut! Jag har den själv och passar ju inte alls i den, men ibland behöver man färgchockas igång.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Funkar absolut!
    Färgen är så härligt skrik-på-gränsen-till -äckelgrön och jag älskar den <3
    Brukar matcha min med röda lackskor bara för att go over-the-top ;)
    Behåll!

    SvaraRadera
  3. Funkar hur bra som helst.
    Vilken båtlängtan jag fick nu... =)

    SvaraRadera
  4. Tack för igår min fina svägerska!! :)

    SvaraRadera
  5. Jag tycker den gröna är superläcker! Den passar dig absolut!
    Behåll...
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Tack tack för respons! Jag håller med Marie; ”färgen är så härligt skrik-på-gränsen-till –äckelgrön” Så det lutar helt klart åt behålla just nu…
    Ella: när ska vi leka gotlänningar och baka?... :o) Kanske nästa helg?
    Massa Kram till er allihop!

    SvaraRadera