Powered By Blogger

måndag 19 september 2011

Jag hakar på Katinkas lista

Katinka har satt ihop en lista med en hel hop av punkter som hon själv kommer att presentera. En om dagen med bilder till. Ni hittar inlägget HÄR. Och listan:

• STIL - Hur skulle jag beskriva min stil?

• FAVORITDESIGNER - Designers...

• BASGARDEROB - Hur ser min basgarderob ut för att det ska fungera för mig?

• FAVORITPLAGG - under höst/vinter

• FAVORITPLAGG - under vår/sommar

• FAVORITACCESSOAR - Om jag bara får välja en typ? Varför? Favoriten här?

• SIGNATURSMYCKEN - Vilka smycken trivs jag bäst i? Designer?

• SKOR - Favoritskor? Märken?

• VARDAGSKLÄDER - Vad trivs jag i till vardags?

• FESTLOOK - Hur vill jag se ut till festligare sammanhang?

• VÄSKOR - Hur ser väskor jag faller för ut? Favoritväskan? Märken?

• BÄSTA KÖPET - Om man bara får välja ett plagg? Och varför?

• SÄMSTA KÖPET - Om man bara får välja ett plagg? Och varför?

• SÅ HÄR SHOPPAR JAG - I butik? På nätet? Reor?

• FULT INOM MODE - Vad skulle jag aldrig ta på mig? Färg? Form?

• DET HÄR ÖNSKAR JAG ATT JAG KUNDE HA - Men som jag aldrig använder/köper... Så snyggt på andra?

• INSPIRATION - Här hämtar jag inspiration till hur jag vill klä mig. Förebilder?

• STYLINGTIPS - Vad har jag själv lärt mig om kläder? Vad passar? Vad passar inte?

• FAVORITJEANS - Hur ska de perfekta jeansen se ut? Märke?

• FAVORITLEGGINGS - Hur ska de perfekta leggings/tights se ut? Märke?

• BEAUTYPRODUKTER - Vad använder jag? Märken?

• BÄSTA BEAUTYKÖPET - Om man bara får välja ut ett?

• SIGNATURDOFT - Favoritparfymer? Varför?

• SKÖNHETSTIPS - Vad gör jag för att känna mig fin?

• TRÄNING - Tränar jag? Vad? Hur ofta?

• KOST - Vad äter jag helst? Vad mår jag bra av att äta?

• MUSIK - Vilken slags musik tycker jag om? Artister?

• BÖCKER - Vilka böcker läser jag? Författare?

• GARDEROBSNÖTARE - Något i garderoben som jag aldrig kommer vilja vara av med?

• MEST ANVÄNDA - Vad använder jag mest i min garderob? Enstaka plagg? Eller typ av plagg?

• MINST ANVÄNDA - Vad använder jag minst i min garderob? Enstaka plagg eller typ av plagg?

• HÅL I GARDEROBEN - Vad behöver jag fylla på/köpa till min garderob?

• ÖVERFLÖD I GARDEROBEN - Vad behöver jag inte köpa mer av?

• BÄSTA BUTIKERNA I VÄRLDEN - Var handlar jag helst eller skulle drömma om att handla?

Eftersom jag är helt såld på listor så bara måste jag haka på. Med start lite senare idag. Kommer du också att haka på? Ha en bra dag. Take care! Kram!

2 kommentarer:

  1. Hoppla så många punkter! Kul lista men den blir för mastig för mig, så jag läser era istället =)

    SvaraRadera
  2. Helen: ja det är en hel del punkter, får se om jag lyckas haka på hela vägen. En del kluringar också men jag testar i alla fall… Kram!

    SvaraRadera