Powered By Blogger

fredag 16 september 2011

Mr Makes nyräddade katt & en förvarning

Ja det var ingen riktig katt som jag hakade på Mr Make för att rädda i den danska grannstaden Helsingör idag... det var istället en tystlåten och icke matkrävande fyrbenting som ska få bo bland hans ansamling av onödiga prylar i tattoostudion:


Och själv shoppade jag en ny rökelsegrunka. Jag är helt såld på rökelser... med tillhörande grunkor... Och så blev det en massa promenixande när min geocachnörd till äkta hälft skulle leta skatter. Och jag tog en sjukt stor anhopning av bilder, i rent underhållningssyfte à la egotripp... Gissa om de kommer att hamna här sen? Fast nu är ni i alla fall förvarnade...
Önskar er en kanonbra fredagskväll. var rädda om er därute. Kärlek & Respekt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. En Bastet är aldrig fel.
    Ska bli kul att se bilderna och du; idag regnade det minsann inte...
    Vad är det med oss och regn? =)

    SvaraRadera
  2. Den lilla katten var superfin!!!
    Kram Helena

    SvaraRadera