Powered By Blogger

tisdag 13 september 2011

Dagens – provgår tunika för att komma till insikt

Jag har rotat fram 8-10 Mollysar till salu, som jag bara ska bli färdig till att plåta också, så jag kan kasta ut dem här… Men det finns ännu fler som jag tvekar om ifall de ska få stanna eller erbjudas ut för adoption.
Så nu tänkte jag att jag ska provgå dem för att liksom komma till en insikt och avlägga ett beslut. Och därför åkte den här tunikan på som min stass of today:



















Men. Det det gick ju liksom rent åt helsefyr med det projektet... :o( För jag kan fortfarande inte bestämma mig för om den har etablerat sig som ett givet kort i min Mollyrob eller om den hellre vill vandra vidare till nya nejder.
Så därför gör jag som jag brukar när jag är tråktant; jag kastar ut frågan till er… så vad tycker ni, ska denna få stanna eller inte? Och med det utkastat säger jag tack och hej för idag. Sängen kallar för denna galet trötta tant. Take care! Kram!

8 kommentarer:

  1. Tycker den passar helt suveränt i färgen till ditt hår och din stil så jag tycker den är en keeper :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Tycker att du kan provgå den lite till, tycker den är läcker på dig:)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Och så kommer kärringen mot strömmen och säger SÄLJ! Finns mycket mer som det står Josanne på! Kram och go natt!

    SvaraRadera
  4. hehe håller med Linda G där. Bättre o behålla de som du inte funderar på att sälja. Om du överhuvudtaget funderar om de kan åka SÄLJ!!! o så köper du sånt för pengarna som du verkligen vill ha... eller så reser du för pengarna

    SvaraRadera
  5. Jag tycker du är jättefin i den! Tänkt till din härliga solbränna du får på Cape Verde. Jag säger behåll den! Kramkram

    SvaraRadera
  6. Håller nog med Linda.. Inte riktigt josannig...men fiiiiiiin är du i den!


    Kram

    SvaraRadera
  7. Säger unisont med Linda: Sälj!
    Ljusblått är för mesigt för dig (även om allt klär en skönhet)

    SvaraRadera
  8. Sälj! Lite mesig....

    SvaraRadera