Powered By Blogger

onsdag 14 september 2011

Dagens – första stassen på visit i utlandet

Jag hastar in och kastar av bilder på dagens första stass innan det är dags för klädbyte och skifte till andra miljöer än de jag har befunnit mig i tidigare idag:














Vilka bland annat är dessa som synes i avfotograferat tillstånd; livsmedelsaffär i Helsingör och toaletten på en båt. Varför och med vem får ni veta ikväll. Jag håller nämligen på att leka en bild i timmen här… Och är dessutom superstressad så over and out för nu men I will be back, lite mindre kryptisk… :o) Kärlek & Kram!

4 kommentarer:

  1. Å den fina wrapen! Snyggr det var med den färgglada RAFen under! Ha det kul idag! Kram

    SvaraRadera
  2. Faan vad jag är sugen på en sån wrap! Normal i storlek eller? Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Du är skitsnygg!! Sugen sugen sugen på den där wrapen...

    Kram!

    SvaraRadera