Powered By Blogger

måndag 4 juni 2012

Ångrat ickeköp blir efterlysning nu

Ja jag vet att jag förmodligen är ute i helt omöjligt ärende just nu men jag kan ändå inte låta bli att kasta ut en efterlysning här och nu... för jag ångrar sååå mycket att jag inte slog till på dem när jag hade chansen… Jag pratar om dessa:


Pleasejeans Army. Som kom nu i våras. Och som jag efterlyser i storlek XS eller XXS, eller egentligen i båda storlekarna eftersom jag vet en tjej till som gärna skulle vilja äga just dessa. Så! Har du dem att sälja så please hojta! Kram för nu!

8 kommentarer:

  1. Glömde säg att shortsen finns i Army. Kram från din Dealer.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Schysst! Har faktiskt funderat på shorts men måste dock prova först då jag är ytterst tveksam om det kan funka på mina fetben. Hör av mig efter jag lyckats testa irl och om det funkar. :o) Kram!

      Radera
  2. Riktigt jävla toksnygga! Har sett dom nånstans men det var ett tag sedan.....
    Ringer dig nån kväll får vi prata i kapp lite. Ser ju att det inte verkar helt ok men jag har varit i min egen lilla bubbla med jobb som fan och bröllop osv.......
    Sköt om dig stumpan. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och så fyller du år idag och det har jag missat... :o( Skäms som fan! Massa GRATTIS! Och Kram!

      Radera
  3. Psst har mailat dig vännen<3

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Läste i mobilen innan, kunde inte svara där och nu kommer jag inte in i mailen på datorn... :o( en försöker svara imorgon och skulle du ändå vara där så får du supergärna kolla... TACK! Och Kram!

      Radera
  4. Hoppas du får tag i dem! Och så, nu är jag också fotoutmanad för jag älskar sådant. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. JA vad kul att du också är med. Orkade inte länka till er andra nu ikväll men gör det imorgon. Kram!

      Radera