Powered By Blogger

torsdag 7 juni 2012

Tre bilder från min förmiddag – torsdag


Där hade jag nyss anlänt till praktikhögkvarteret och börjat sprida ut saker på skrivbordet för att känna mig hemma. Det blev ett par timmar där, med näsan i datorn. Dock tror jag att det är osunt att bara sitta på ett enda ställe under en längre period så därför var jag ju tvungen att ta en kombinerad rök- och kaffepaus i halvtid.


Strax innan det vankades lunch rusade jag in på Åhlens. För… 


… bikinitopspaning. Detta projekt som bara ges ett par ynka minuter lite då och då… Tyvärr eftersom det inte riktigt hinns med just nu. Och inte denna förmiddag heller då det väntade annat. Jobbrelaterat. Men! På väg ut från Åhlens sprang jag inom Lindex och såg något lite kul där som planen är att jag ska kolla in närmre nu under eftermiddagen när jag ändå ska på jobb i krokarna.
Så fortsättning följer på den fronten. Och som ni redan fattat så kör jag vidare på högvarv i fotoutmaningsland och kastar in tre bilder till som kommer att få symbolisera min eftermiddag. 
Så på återseende, om ni känner för det. Peace out för nu!

6 kommentarer:

  1. Kred till dig för att du vågar stå för att du röker! Det är det inte många som vågar idag!
    Kram från Katti, som också röker och vägrar skämmas för det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. :o) Jag vägrar också att skämmas! Det har gått lite överstyr det där med att man ska smyga som en kriminell och skämmas ännu mer för att man röker. Så heja oss som står för våra laster! :o) Kram!

      Radera
  2. Ja mitt bidrag innehåller en grabb som illustrerar hur min dag varit. =)
    Men den är väl snart slut den här dagen, eller?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu blev jag nyfiken... :o) Och NU är den i alla fall snart slut. Skönt på ett sätt, panik på ett annat eftersom jag inte hunnit ens hälften av det jag hade föresatt mig att göra... Som vanligt alltså. :o) Kram!

      Radera
  3. Snygg väska :) Hoppas du hittar en snygg bikini. Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Och det där med bikini är ett projekt, ett inte helt angenämt sådant heller, för prova i lysrörshytter = INTE kul!... Ännu svårare när jag måste ha en som matchar klänning, men skam den som ger sig... :o) Kram!

      Radera