Powered By Blogger

onsdag 6 juni 2012

Dagens – som tre bilder från min eftermiddag – onsdag

Min eftermiddag har främst präglats av en massa häng framför datorn, vilket inte är det mest fotovänliga. Vovvenad då mobilen fanns kvarglömd i boningen och en stor dos kak- och godisfrossa, det i sådan superfart att ingenting hann fastna på bild innan det var uppslukat...
Men skam den som ger sig, för jag var helt inställd på en andra del i fotoutmaningen idag. En eftermiddagsdel. Så då försökte jag skoja till mina dagensbilder för att få dem i lite oväntad dager. Det gick väl ganska åt helvete, för hur jäkla kul är de här?




Och sedan kan man ju, med rätta, undra varför jag går ut med en fotoutmaning som kallas tre bilder om dagen och att jag sedan kör någonslags eget duktiglekarrace och dubblar antalet. Som en äcklig liten besserwisser som kan bäst liksom...
Det är för att det är så typiskt mig att snöa in på det jag tycker är kul och på grund av det gärna överdriva, fett... Men! Jag ska försöka hålla mig i kragen imorgon och stanna vid till spelreglerna... Försöka! För jag lovar absolut ingenting... ;o)
Hoppas ni har en bra kväll därute! Peace out för nu!

16 kommentarer:

  1. Fin dagens har du! Jag gillar den wrapen och den var riktigt snygg på dig!
    Och är man lekledare så bestämmer man ju själv :-)
    Ha en fin kväll och Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... lekledare... kul ord. :o) Kram!

      Radera
  2. Fast ibland har man ju mycket att säga/visa per bild.
    Vänta tills lördag bara så ska jag ge igen - och söndag ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... ser fram emot det, en tant till som vägrar anpassa till de så kallade reglerna... ;o) Kram!

      Radera
    2. Det är ju för att jag ska till ett coolt ställe på lördag och på söndag ät Tiddelipomen involverad =)

      Radera
    3. Kul! Då måste du nästan ta en dagensvbild i Tiddelipommen för jag vill gärna se den finingen på dig... :o) Kram!

      Radera
  3. Åh, den wrappen är så himla fin, oavsett vinkel! Vänta du bara tills i morgon, 3 bilder kommer inte ens i närheten av vad jag kommer att visa ;) Klem och fortsatt fin kväll

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanon, bara ös du på, jag ölskar bildregn. :o) Kram!

      Radera
  4. He he, your challenge, your rules, and why not break them yourself :)

    Du har i a f supersnygg dagens och roliga bilder på den

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  5. Gokväll!! Är den wrapen till salu? Den ser lite stor ut på dig.. ; ))
    Kram V

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... nä inte till salu, än i alla fall... :o) Kram!

      Radera
    2. Jag betalar bra...
      mail: rojven@hotmail.com

      Radera
    3. Det får vara väldigt bra... du kan ju alltid maila prisförslag om du vill...:o) Kram!

      Radera
  6. Snygg wrap du har!
    Jo, jag har fått kolla extra många gånger här inne hos dig hur många bilder jag egentligen skulle producera men insåg att Josanne bara är uppe i högvarv;) men å andra sidan så haffade jag en polis!:)
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... japp, högvarv it is... Mycket för att lätta upp min tråktillvaro med något mindre tråkigt... ;o) Men! Haffad polis slår lätt alla mina bilder tillsammans ju... :o) Kram!

      Radera