Powered By Blogger

måndag 4 juni 2012

Inte ens det fick humöret att dra på smilbanden

Kanske att jag skulle strunta i att göra det här inlägget egentligen eftersom det inte har ett positivt jota att tillföra mänskligheten. Men så är det ju det här med att skriva av sig, dra upp skiten i rampljuset, titta på den svart på vitt och försöka få den till något positivt istället…
Ja som ni kanske har fattat så kvalificerar sig denna svinkalla, blåsiga och gråmolnstyngda måndag som rena begravningsvakan för mig…
Allt är misär och trist och katastrof och helt åt helvete… Liksom. Inte ens en liten lunchtur i färgens land fick humöret att dra det minsta lilla på smilbanden…


Insåg att det absolut inte var läge för att ens försöka göra en kraftansträngning att hitta bikinitop till Spiraklänningen så det projektet åkte snabbt åt sidan... Och när inte ens klädesrelaterade saker kan göra mig glad, då är det väldans illa... Så! Kan inte bara den här dagen ta slut nu… Kram från suraste tanten i landet!

11 kommentarer:

  1. eller så kan vi väl försöka få solen att titta fram och så vi får 25 grader varmt. Det hade varit helt OK!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det låter toppen Anna!

      Radera
    2. Håller absolut med er båda! Hade nog onekligen fått humöret på uppsving. Som det är nu funderar jag på att plocka fram vinterjackan igen. I juni, joråsåatt... Kram på er!

      Radera
  2. Det är helt okej att vara surtant ibland :) Du är i alla fall en snygg sådan ;)
    Kan du plocka bort min mail-adress från please-till-salu, de är alla sålda, tack igen! Kramar och lite sol från mig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förlåt! Har glömt... :o( Men NU är din mailadress borta. Kram!

      Radera
  3. Önskar jag visste vad det är för något, för något är det,du har varit deppig ett tag... Tänker på dig i alla fall!
    Kram från Allie!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta!!! Fina kommentarer som den här hjälper, så du hjälper! :o) Kram!

      Radera
  4. Prova bikinitopp vore inte nåt för Svreige frusnaste tant heller kan jag meddela.
    Eller så är det jag som är eländig fortfarande.
    Blir halvtrist fotoutmaning idag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä det hade nog ändå inte funkat att prova, svinkallt här också. Blir en heltrist fotoutmaning för mig idag... så jag vinner... ;o) Kram!

      Radera