Powered By Blogger

onsdag 6 juni 2012

Ja visst var det Rosanella…

… som fanns i Mollyketet som landade hos mig igår. Och så här ser den ut på:


Vad jag kommer ihåg, stigande ålder + minne = inte kompisar, så har jag inte sett den här färgsättningen tidigare. En vit med blå brodyr, en svart med mönstren i tokrosa och en rosapowderaktig med brun brodyr. De kommer jag ihåg. Men den här ljusgrå med lila broderier… Någon som vet vad färgen heter? Eller kanske till och med har produktbilden på den? I så fall får ni väldans gärna hojta. :o)
Bara på kul, eftersom denna bild dök upp när jag försökte googla produktbild så kan jag ju visa hur den såg ut på en 15 kilo tyngre kropp (som i när jag vägde över 70 kilo)…

… och när jag provade den på AjaBaja förra sommaren. Dock i annan färg och annan storlek. Då size 3, nu storlek 1. Viss skillnad…
Nu ska jag iväg på reportage. Helgdag javisst men allt för konsten… Eller nåt. See you lite senare om ni har tid och lust. Ha en fin dag därute. Kram för nu!

12 kommentarer:

  1. Färgen heter lite grey, jag har produktbilden och mailar över den till dig!
    Hoppas att du får en trevlig dag trots jobb.

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Du har redan fått svaret ser jag :) Den är jättefin! Sålde min och ångrar mig som vanligt :/ Tror jag köpte min hos Lisen.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh, synd... jag hatar när man säljer och ångrar, händer mig också... Tur det finns annat att fylla på med i alla fall... :o) Kram!

      Radera
  3. Tycker du var fin då och fin nu. Det viktiga är att du trivs! :)

    Ha en fin dag! Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag trivas är i grund och botten det enda som räknas. :o) Hoppas du har piggat på dig lite nu! Kram!

      Radera
  4. Jag har denna i samma färgsättning å älskar den :)!! Svaret på färgen har du ju redan fått å bild oxå !!! Jag köpte min på odd molls egna webbshopp på rea!!
    Kram Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstår att du älskar den för den är så mycket finare än jag trodde och hoppades. :o) Kram!

      Radera
  5. Grattis till den superfina! En av de snyggaste färgställningarna som Ajajbaja aldrig tog in, annars hade den nog bott här också.
    Synd att du måste jobba idag, hoppas att du åtminstone får lite sol?
    kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det förklatrar ju att jag inte alls ´könde igen färgsättningen. Åhh, AjaBaja, shit vad jag saknar... Inte mycket sol i dag men men det blir säkert någon annan dag istället. Hoppas du fått sol i alla fall, ;o) Kram!

      Radera
  6. Snygging
    Vad glad jag blir att den passade, den hette lite lilac och fanns på OM online butik så produktbilden borde finnas.
    Kram o ha en härlig dag!!!
    Cia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp den passade! Och jag älskar den redan. Tusen tack söta! :o) Kram!

      Radera