Powered By Blogger

tisdag 19 juni 2012

Lite som en fastbunden hund i ett hörn

God morgon. I dag är en sådan dag där jag lite känner mig som den här hunden:


Ensam och en smula uppgiven i stora vida världen, som dessutom är gråmulen och ruggig, intryckt i ett hörn och fastbunden. Nja, inte riktigt så illa som det kan låta nu kanske, men lite åt det hållet… liksom… Fast en lunchdejt kommer nog att pigga upp, och ett träningspass lite senare, och tanken på en stundande midsommar som vi troligen ska fira med ett gäng najsa vänner, och att jag ska baka hela helgen, ja det är vad jag har fått för mig i alla fall, trots att det brukar sluta i misslyckade skapelser, men ett slags bakverk ska jag väl lyckas få till åtminstone… :o). Fast nu praktikande. Ha en bra dag därute. Kärlek & Respekt!

6 kommentarer:

  1. Ha en bra dag du med. Hoppas att resten av dagen blir bättre än morgonen! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja så kan man känna sig ibland, men snart är det helg =)
    Och snart, mycket snart är jag inte längre anställd på Gökboet ; det ska bli lovely!

    SvaraRadera
  3. ja, ha en bra dag du med, här är rena kaoset på jobbet, så jag bloggpromenerar lite i stället, haha. Lunchdate är väl bra? kan jag aldrig ha, ibland "lyxlunchar" jag och en kollega. Det innebär att vi åker till Jägers och äter där, istället för i lunchrummet. Fint ska det va´;) Klem

    SvaraRadera
  4. Vi får pigga upp varandra i dag känner jag! :) Ses snart!

    SvaraRadera