Powered By Blogger

onsdag 20 juni 2012

Min och Lingons kommande hobby



Jag telefonade med Lingondarlingen nyss. Berättade då att jag precis och i intervjusyfte har träffat Marcus, en av topp 3 i världen på parkour. Och då kom det sig så att jag dels fick den briljanta idén att det ju kan bli vår nästa hobby. Hennes och min. Stadsakrobatik. Och då kom det sig även så att jag utlovade denna video här i bloggen, på just ovan nämda Marcus... för att hon ska få se vad det är jag vill lura in henne på... Och sätta Odd Mollytanter på en helt ny karta... Men såklart får även ni andra också spana in den!... Peace out för nu!

7 kommentarer:

  1. COOLT! Jag hänger på ;-) Det hade varit en syn för gudarna men en massa Odd Molly-tanter i färgglada outfits som kör parcour ;-) YIIIIHAAA!
    Kram snygging!

    SvaraRadera
  2. Helt otroligt och det ser ju så lätt ut också.. JAg kan ställa upp och filma er när det är dags, inga som helst problem! ;) Klem

    SvaraRadera
  3. Wow vilken kroppskontroll! Haha.. jag tappar balsanden bara av att stå i Hemköpskön :p Hade varit något annars, att volta ner för Masthuggsberget :D Kram

    SvaraRadera
  4. javisst. När börjar vi träna? :)

    kram!!!

    SvaraRadera
  5. Herregud! Får en sån där inre bild av dig och Lingon när ni svingar er genom staden med nån färgglad sjal hängande efter i fartvinden......
    Jag ballar ur tyvärr, har noll kroppskontroll;)
    Är djupt impad av killen i videon!! Kram

    SvaraRadera
  6. Oh my, sånt där vill min fyra-årige son börja på. Helt galen är han och gör volter och grejer från soffryggen till sin stackars mammas förfäran...Finns en grupp killar i min gymnastikförening som är sonens stoooora idoler just nu. :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  7. Ju mer jag tänker på det desto mer känner jag för att testa... på riktigt... Känns som ålderkrisande på gång... ;o) Kram!

    SvaraRadera