Powered By Blogger

torsdag 21 juni 2012

Av ren vana åkte även lite toppar med

Fråga mig inte varför jag gjorde det och inte hur jag hann med det heller för den delen men jag råkade visst göra en liten miniprovning igår. Det var de där shortsen som hägrade men av ren vana åkte även lite toppar med till provning:

Derby – Machination, turquoise 699:-, storlek S 

Nolita – Zacharo jersey 899:-, storlek M

Braez BS12-025, white 899:-, storlek S

Braez BS12-021, anthracite 1699:-, storlek XS/ S

Provat på Zebra i Helsingborg och nu var det ju då rea på de här priserna. 30 procent och 50 procent är det som gäller i butiken, men jag kan för mitt liv inte komma på vilken rabattsats som gäller på just dessa…
Shortsen då? Finns inte förevigade på bild, glömde liksom bort… Eller om jag ska säga som det egentligen är; jag tog inga bilder eftersom jag på grund av otrevligt håriga ben censurerade redan på förhand, så att säga… Men jag har nog inte sagt det sista i shortsfrågan än, så fortsättning lär följa… :o) Peace out!

4 kommentarer:

  1. Braez- topparna är hur fina som helst. Den första från Turqoise passade dig bäst tycker jag. Haha, jag skulle ha bara ben idag var det tänkt, men med den behåringen även jag sitter inne med, blev det nödlösning. StorKlem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den var ganska fin, eller kul kanske snarare... Men den fick inte följa med hem... Känner mig rätt nöjd, eller i alla fall till det blir mer procentavdrag på prislapparna, och då är det främst en Molly jag har span på...
      Tack för att du påminde mig om att jag bara måste raka benen nu... :o) Kram!

      Radera
  2. Snygga toppar! Framför all Nolita-linnet o Breaz-linnet! Fast du är förstås snygg i allihopa! Fick du med shortsen hem nu då?! Gissar på det..
    Ha en skön kväll så här före Midsommar!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad söt du är vännen, TackTack! Japp shorts is in da house. Vilket jag ju glömt visa... får bli ett shortsinlägg idag tror jag, så tack för påminnelsen. Kram!

      Radera