Powered By Blogger

torsdag 28 juni 2012

Hopp om att få hyfs på den här veckan

Den allra sista punkten är precis satt i den allra sista artikeln för nästkommande nummer av tidningen. Inga större fadäser so far denna dag. Solen skiner, för första gången på en vecka, vilket firas här med favorittypen av pjyx på fötterna.



Trött efter stress men på uppåthumör eftersom jag trots allt och äntligen känner att det finns hopp om att få lite hyfs på den här veckan, som hitintills mest har badat i misär, depp och gråmul. Visserligen en hel massa att göra idag då jag är med och roddar ett event med tillhörande modevisningar på stan ikväll, men det känns mest bara kul.
Om jag hinner tänkte jag försöka uppdatera här under eftermiddagen, ta er med bakom kulisserna inför ett mode-event... Kan det vara något? Kram så länge!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Så fina skor och visst klarnar det upp lite? Även i vädret hoppas jag. Längtar tills söndag. :)
    kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det klarnade upp och återgick till gråläge... :o( Men det är ju inte söndag än så det finns hopp... :o) Kram!

      Radera
  2. Jäklars vad snygga sandaler!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag gillar dem som attan, I like bling. :o) Kram!

      Radera