Powered By Blogger

onsdag 20 juni 2012

Dagens - som ett mått på stressgraden just nu

Jag är expert på att tro att jag ska hinna allt, på typ noll tid... såklart funkar inte det, inte alltid i alla fall... :-) Och i morse var det stassen som fick känna på sviterna av det. För den höga graden av megastress resulterade i att samma paltor som igår fick åka på idag. Så varför då ta en ny bild, din idiot, kanske ni tänker nu... Men! Jag hann faktiskt piffa till så pass att ett plagg blev adderat...


... som i Odd Molly Gimlet blouse, white. Och som figurerar i någonslags försök till coolt grepp, eller vad det nu var jag tänkte, när den fick utstå att bli hopknuten längst ner, om ni ser... Funkar/ funkar inte? Åter till arbete... Kram på er för nu!


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Du kan verkligen konsten att klä dig snyggt! I like<3 kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad snällt sagt, vad glad jag blir. TACK! Och Kram!

      Radera
  2. Men snygging! Fatta hur bra du är, tänk att du pallar detta stresstrycket nu och du tränar och mår ok? Hade du fixat det för ett år sedan? Vilken tjej!!
    Dagens idol har jag just utnämnt dig till. :)
    kramar

    SvaraRadera