Powered By Blogger

lördag 30 juni 2012

Kan ni tänka er mig...



... på ett sådant här pass? Inte jag heller! Inte minst eftersom min kondition är lika med noll. Verkligen noll! OCH att jag lätt som en plätt hade kunnat knipa guldet om grenen "Okoordinerad så det är überpinsamt" hade funnits med i de olympiska spelen... Ändå! Är det exakt ett sådant här pass som jag nu är på väg till... Provade en gång i januari, det gick INTE bra. Alls! Så wish me gärna luck, för det lär definitivt behövas... Fortsättning följer... om jag överlever... Peace out & Kram! 

4 kommentarer:

  1. Du kan , du kan, du kan......

    SvaraRadera
  2. Och då säger jag Nr 4 av de fyra grundstenarna till ett lyckligare liv: Att alltid göra så gott du kan; varken mer eller mindre. =)
    Så självklart kan du - så gott du kan och det räcker.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Japp jag kunde! Tack som fan för pepp!!! KRAM!

    SvaraRadera