Powered By Blogger

söndag 10 juni 2012

Intresseförfrågan kring en dröm-Molly

Jag har den och jag älskar den. Men! Den är i storlek 3 och därför för stor till mig. Och ingen klädesrelaterad kärlek i världen är värd att dyra fina plagg endast får föra ett instängt liv i en garderob. Har jag, på vuxet manér bestämt. Så därför undrar jag nu om någon skulle vara intresserad av att antingen swappa, mot en 2:a, eller köpa denna dröm-Molly, en midsommarstass som knäcker det mesta:

Odd Molly Patchwork embellished dress, multi 

Kom i så fall gärna med ett prisförslag. Skambud undanbedes dock!!! Min mail är: oddjosanne@gmail.com. Och med det sagt håller jag kväll här för denna veckan. Men vi ses imorgon om ni har tid och lust... Peace out! Kram, Kärlek & Respekt!

2 kommentarer:

  1. Jag vill ha den. Men kommer inte att kunna klämma på mig en 3:a så det löste sig snabbt;) Hoppas du får tag på en mindre:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... du är för rolig. Ser ut som det blir en swapp, najs... :o) Kram!

      Radera