Powered By Blogger

söndag 17 juni 2012

En gårdag – 19 bilder: på besök i paradiset

Så där ja, dags att prångla ut en hel massa okynnesfotografier från gårdagens utflyktande i Malmö. Som startade med en fika på konditori följt av span i ett par butiker. Där var jag dock inte det minsta alert med kameraknäppandet eftersom denna bild på mitt värsta coola sällskap Madde, i någonslags inredningsbutik, är allt jag har att skryta med från den etappen. Men jag tog igen det... 



... för så fort vi hade klivit av bussen, lämnat matbutiken och kommit innanför grinden till la Paradis så fanns Iphonen där i min hand titt som tätt...



... lite svårt att låta bli för på frågan om det verkligen är paradiset som hon skriver i sin blogg så är svaret uteslutande Hell Yes!!!


Nä skorna passar inte ett skit ihop med byxorna. Men! Jag klarade mig från att åka in i modefängelset trots det. Hur konstigt det än kan låta.



Hon är inte bara snygg, rolig och har en träffsäker smak vad gäller trädgårdsdesign och inredning, hon är en jäkla fena på att laga mat också. För halleluja vad galet gott!


Synd och stor skam att jag inte lyckades få rabarberpajen på bild, men man kan ju inte vara perfekt på allt. Kompensationen blir ännu mer lyckolandsdregglande:








Och en minimal gnutta inomhussnokande måste ju också vara med:




Tror minsann att jag tar och avslutar som jag började, med en idolbild:


Slutsumma: en dag jag kommer att leva länge på. Riktigt länge!... Kram för nu!

13 kommentarer:

  1. Underbara bilder! Man blir ju helt lyrisk. :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja snacka om helt underbart ställe. Vi kanske ska dra dit och våldgästa tillsammans någon gång... Kram!

      Radera
    2. Ni är så hjärtligt välkomna såå...! Klem till er båda!

      Radera
  2. Man kan inte skriva som du gör:
    Om det verkligen är paradiset som hon skriver i sin blogg så är svaret uteslutande Hell Yes!!!
    Man kan inte ha paradis och helvete i samma mening!

    SvaraRadera
  3. Hihi. Vad underbart fint där är...!
    Så glad jag är för er båda som hade finaste kvällen. <3
    kram!

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar trädgård...fina bilder.
    Du-ni verkar ha haft en fin dag.
    Kram Titti

    SvaraRadera
  5. Det ser helt underbart ut! Kram

    SvaraRadera
  6. Underbart is da ord! :o) Kram på er!

    SvaraRadera
  7. hahhha, du överdriver mina egenskaper lite va´ ;) Men, det var väldigt roligt att se trädgården ur ett annat perspektiv. Just nu är det väldigt fotovänligt och nästan bästa tiden, så du hade tur. Klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker jag inte att jag gör. Det var svårt att välja bort bilder för shit vad fint du har det. Säger jag med en suck härifrån min bur i Nordvästskåne... :o) Kram!

      Radera