Powered By Blogger

måndag 11 juni 2012

Väldigt få som jag verkligen klickar med

Att få på hjärnan verkar vara lite av min grej. En Spiratunika i förra inlägget, ett par sandaler nu. Grejen är att jag har supersvårt för att hitta just sandaler, ja visst finns det en hel massa ute på marknaden men väldigt få som jag verkligen klickar med. Av någon oförklarlig anledning… Och så har det typ alltid varit. Vilket har resulterat i att jag har gått i de jag haft under flera somrar på raken och nu råkar alla paren ha gjort sitt. Samtidigt… suck liksom… 
Så! Nya behövs som ersättare. Men så var det då det där med det supersvåra att hitta några jag klickar med fullt ut. Fast! Grejen är att jag faktiskt har gjort det. Egentligen. Problemet är bara att det paret kom jag tyvärr aldrig närmre än att skåda genom ett danskt skyltfönster för en och en halv månad sedan. Dessa…


… superblingiga med stenar och glittrande glam, I like! :o) Jag har försökt att plöja lite webshoppar men har inte lyckats komma i närheten… Så! Därför undrar jag; är det någon som vet var liknande, eller kanske rent av just dessa finns? Håller tummarna samtidigt som jag önskar er en bra kväll. Kram för nu!

8 kommentarer:

  1. Men fan vad snygga! Tittade först på bilden och trodde att du hade dessa snyggingar i den egendom och skulle fråga om märke. Hoppas du hittar dem NU. Danmark is the shit. KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä jag har ju inte det :o( Hann aldrig in i butiken den dagen jag var där... Och absolut att Danmark is the shit, på mycket. :o) Kram!

      Radera
  2. Du får väl ta dig en liten båttur:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. En hyfsat säker källa säger att de är slut. :o( Kram!

      Radera
  3. jag tycker dessa är skitsnygga: http://shop.creativelounge.se/se/art/plain-vanilla-summer-diva-flip-flop.php
    Det finns massor om du googlar flip flop med strass eller flip flop med bling. Lycka till.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för tipset, de ÄR skitsnygga... Ligger risigt till att bli klickade... :o) Kram!

      Radera
  4. Här kommer mitt tips:
    http://www.footway.se/capretto-3007.html?tduid=d54c022bdb9ad54847d7917ef6f6351e
    De tycker jag är sjukt snygga ;-)
    Lycka till!
    KRAM!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja riktigt sjukt snygga! Tål att tänkas på. Tack för tips. Kram!

      Radera