Powered By Blogger

onsdag 13 juni 2012

Det är en sak ni inte tänkte på…

… ni som har kastat ur er en massa elakt skit om mig. Ni glömde att ni egentligen inte känner mig. Att ni inte vet att jag funkar precis som texten i den här låten:



What doesn´t kill you makes a fihgter, footsteps even lighter... Så tack som fan för att ni försökte knäcka mig… :o) Att den sedan är en grym träningslåt som figurerar i vissa pass på gymet gör ju inte saken sämre… Och definitivt inte min kropp heller… ;o) Peace out!

10 kommentarer:

  1. ÅRETS BÄSTA INLÄGG!<3

    SvaraRadera
  2. Mer skit igen?! Ja här får dom på tal i alla fall! Kram från en som har sprungit lite i kväll! Med Ajfånen i näven och tv på framför. Det gäller att göra det roligt;)

    SvaraRadera
  3. Godmorgon hjärtat!
    Snygg kontring!! När skall dom anonyma ge upp..verkar inte ha något eget liv alls, de stackarna..
    Hoppas du får en fin dag som fungerar enligt planerna!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Men vad är det med folk. Usch vad ledsen jag blir. Mycket bra svarat av dig! På dem bara...

    Många kramar till dig fina



    /Vivvi

    SvaraRadera
  5. Världens bästa Josanne som skakar på sig och dansar vidare!

    KRAMAR

    //Bina

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Bryr dig inte...Många är avundsjuka på dig...det är inte lätt att gå när i vikt....jag försöker själv banta bort 6-7 kg...du är BÄST!!!!
    Hälsningar Gosia från Halmstad.

    SvaraRadera
  7. Tråkmånsar... Be strong ;-) kram

    SvaraRadera
  8. Men vad *är* det med folk? Varför anser ni er ha rätt att delge era åsikter om någon överhuvudtaget?
    Skaffa er ett liv för Guds skull!

    SvaraRadera
  9. Det Är Lite Synd Att Man Inte Kan Byta Problem Med Varandra, För Alla Andra Verkar Kunna Lösa Andras Problem......

    /Malin

    SvaraRadera