Powered By Blogger

onsdag 20 juni 2012

Som jag ville men inte trodde

Jag såg den i en auktion på Tradera och blev omedelbums blixtförälskad. Tvekade dock lite till att klicka eftersom den såg så liten ut. Inget fel i det egentligen men eftersom jag redan har två småväskor som jag gillar så fick jag en vuxenvibb att jag skulle avstå. Det höll ett par minuter, sedan hade det superschyssta köpnupriset totalt krossat förnuftet...
Häromdagen kom den. Och var i precis den size jag hade velat ha den i och inte i det småttingformat jag trodde den var i. Fatta lyckan... :-) Idag invigs den:


För att få haka med på en tidningsfotografering alldeles strax. Och som jag kanske återkommer med bilder från här ikväll. Om det blir läge att ta sådana med Iphonen, vi får se... Peace out för nu i alla fall!


- Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

  1. Jisses vad cool! Förstår att du slog till =)

    SvaraRadera
  2. Superfin! Kul när det blir bättre än förväntat :) Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Men så fin och grattis till att du slog till!
    Kram från Eva och Otto

    SvaraRadera
  4. Den såg jag med. Coolt att den blev din! :) Kramis

    SvaraRadera
  5. Vilken cool :) Bra klickat där :)

    kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  6. Håller med ovanstående, bra jobbat!!! Jag har också fått paketidag och är så himla nöjd. Klem

    SvaraRadera
  7. TackTack! Jag är supernöjd med den! Kram!

    SvaraRadera