Powered By Blogger

tisdag 12 juni 2012

Jag kan träna, jag är inte trött...

... Jag kan träna, jag är inte trött... Inte stressad, inte irriterad, inte mest av allt sugen på att bara gå och lägga mig och dra täcket långt långt över huvudet... :-(


Det här blir det närmsta en dagens stass jag kommer att kunna uppbringa denna dag. För efter idiotjobbande på hemmaplan och därför i sunkdress blev det träningsuniformen som åkte fram när jag nu bara måste få röra lite på mig och fylla skallen med något helt annat än bokstäver, strul och skit... Kram på er!

- Posted using BlogPress from my iPhone

10 kommentarer:

  1. Hoppas du piggat på dig efter träningen! Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja lite, brukar bli piggare av träning så egentligen är det träna man ska göra när man är som tröttast och surast, då man egentligen minst vill det :o) Kram!

      Radera
  2. Bra gjort! Jag hoppade i dag för hela kroppen bara skriker NEJ!
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är man sjuk ska man INTE träna, så bra där! Kram!

      Radera
  3. Duktig du är....:-D Just do it säger ju slogan..

    Många kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så är det, bara att göra, skita i att tänka, funkar bäst då. :o) Kram!

      Radera
  4. Jag tog premiärtur på löpbandet. Fast jag löpte inte, jag gick! Men skönt att skumpa lite fläsk;) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. BRA som fan!!! Du behöver ju vänja in dig så springa hade varit överkurs men vänta bara, om några veckor springer du säkert snabbare än bandet... :o) Kram!

      Radera
  5. Oj vad längesen jag kommenterade, men nu gör jag det - från sista arbetspasset på Gökboet =)
    Hoppas träningen gick strålande och gav lite energi.

    Helen från jobbet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och nu lär det vara över... Grattis! Nyfiken på det nya... Kram!

      Radera