Powered By Blogger

lördag 30 juni 2012

Dagens – som testade gamla fotspår


Linne – Odd Molly Fields of Lace, pink, underklänning – Odd Molly Wunder underdress, chalk, jeans – Please, sandaler – Moow, dödskallehalsband – Rock by Sweden, tygväska – Odd Molly.

Jag håller på att rensa i Mollyroben, igen… och fick då för mig att återuppliva lite gamla godingar. Gå i forna dagars fotspår vad gäller klädstil. Ni har ju redan sett vad det blev. Kändes hyfsat okej, men jag är ännu inte helt på det klara med om detta fortfarande är mitt klädsliga uttryckssätt eller inte…
Vet inte heller om det är så viktigt att ta reda på och dessutom kan man ju definitivt och absolut pendla lite mellan stilar också…
För mig är det rakt av trivsel som är prio 1 när det kommer till det som kastas på kroppen. Och det är där det eventuellt fallerar, för jag vet inte om jag trivs i långa tunikor med lager på lager.  Men! Ser det okej ut, eller? Vad tycker ni? Ärligt!


Jag besökte inte bara provrum, i solskenet, i den stassen, jag var även och fick kvitterat ut ett Mollyket på Seven Eleven, av värsta otrevliga donnan… Om det nu spelar någon roll…
Spelar roll gör dock om den, mitt reaklick från tidigare i veckan ska passa, är lite storleksnojjig där… men! Den som provar får se så då gör jag väl det… Kram!

5 kommentarer:

  1. Det ser inte fel eller illa ut men Ärligt så tycker jag att du passar bättre i din nya stil med kortare överdelar. De gör din snygga kropp bättre rättvisa. :o)
    Kram från Allie!

    SvaraRadera
  2. Min FOL har jag inte använt på länge, den känns väldigt "mycket" just nu och lager på lager har jag inte heller så ofta nu längre. Men jag vill inte göra mig av med de plaggen ändå, för rätt vad det är tycker jag säker annorlunda igen! Men som svar på din fråga så tycker jag absolut du passar i detta så där kan bara känslan avgöra!
    Hoppas innehållet passade!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag vet inte ens om jag kan säga att jag har en stil =)
    Klä sig i det man trivs i för dagen är en bra taktik.

    SvaraRadera
  4. Snygg, det är vad du är i dagens stass! Så det så.

    SvaraRadera
  5. Tackar och bugar för kommentarer! Sorry att jag slarvsvarar men annars är risken att det inte blir något svar alls... Kram på er!

    SvaraRadera