Powered By Blogger

måndag 11 juni 2012

Dagens – som kanske hoppar på tåget en dag senare


Jag hade eventuellt kanske kunnat se lite surare ut, men det hade inte varit lätt… Fast egentligen är jag inte ett skvatt sur, bara mucho stressad. Det över en svårt hopad mängd tidningsrelaterade arbetsuppgifter, ett försvunnet usb, innehållande just de tidningsrelaterade arbetsuppgifterna. Och! En försvunnen katt. Pyts väck i en tvårumslägenhet… Joråsåatt… 
Jag skänkte en liten tanke åt att haka på utmaningen som Helen har den här veckan, men det känns som helt fel inledning för den… Även om det är en riktigt kanonbra grej, som säkert föder eftertanke, ni hittar den HÄR. Kanske kan jag hoppa på tåget imorgon istället… Nu; dags att stressa vidare. Take care! Kram! 

8 kommentarer:

  1. Hur fan kan du tappa bort en katt?! Ett USB-minne kan jag förstå men en hel katt! Lram

    SvaraRadera
  2. Vilken fin tunika är det en Odd Molly?

    SvaraRadera
  3. Försvunna-katt-syndromet; inträffar här ganska ofta och oftast är det lilla Osis. I lördags natt var hon instängd i tvättstugan så där fick hon tillbringa natten. Sur var hon på morgonen...

    Du är välkommen att haka på EM när du vill =)

    SvaraRadera
  4. Jag tycker också att tunikan ser riktigt snygg ut, du har ingen bättre bild på den för det är lite svårt att se här?
    Ida

    SvaraRadera
  5. Heléns förslag till utmaning lät ju rolig! Ska bli kul o se om någon hakar på..
    Fnissar åt "försvunna katten".. Har märkt att Elvira-bus är en fena att plötsligt vara "pytts väck" inomhus! I början sprang jag runt som en toka o letade men plötsligt kom hon framtassande från något bra gömställe. Fast det har ju hänt hon smitit in i någon garderob eller källaren, vi har stängt dörren. Då jamar hon så vi hör.
    Katter är roliga, brukar ofta säga, har du sett vår mystiska katt till maken..
    Kommer nog fram skall du se!!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Å shit vilken morgon! Hopps att den förlupna kommer till rätta och att resten av dagen var ok!
    Kram snygging!

    SvaraRadera
  7. De brukar komma fram när det vankas käk :) Kram och hoppas du får en lugn och skön kväll!

    SvaraRadera
  8. Eftersom jag är så kass på att svara på kommentarer men lite bättre på att göra inlägg så vet ni kanske redan att katten är återfunnen, att det är en tunika från Spira och att jag har lagt ut en lite närmre tagen bild på den... Så, ha en ra dag och Kram på er!

    SvaraRadera