Powered By Blogger

måndag 11 juni 2012

Om ingen annan har något bättre förslag


Eftersom jag är komplett värdelös på att kommentera hos er andra så är detta ett megaTack till er som hakade på min fotoutmaning i veckan som gick! Så himla kul med responsen och det har varit riktigt roligt att se era bilder. För en tanke jag fick med utmaningen var att bredda mitt eget seende vad gäller bilder jag knäpper av, och det har jag verkligen gjort. Hoppas ni känner detsamma. Jag tänkte återuppliva fotoutmaningen vecka 28, vilket blir om fyra veckor och datumen jag pratar om är 9-15 juli. Samma utmaning, om ingen annan har något bättre förslag… Hojta i så fall! Dags att kicka igång veckan. En vecka med mycket jobb och därför kanske lusigt med uppdateringar, vi får se… Kram på er!


11 kommentarer:

  1. Godmorgon slits!
    Dom ser bättre ut på måste jag säga! Byxorna som jag fnissade åt o kallade målarbyxor menar jag! Småfräcka ju..
    Katten är så vansinnigt söt, glömt namnet igen..hon är väl bara några månader äldre än våran Elvira. Har ni kastrerat henne än?! Vi gjorde det redan i januari, vilket nog var bra. Hon har fortfararande inte lämnat tomten, trots hon är ute varje dag! Älskar fara upp o ner i äppel o päronträdet bl.a.

    Det är ju kul för oss läsare med era fotoutmaningar iallafall! För oss som ligger o degar inomhus mest hela dagarna..
    Nu skall jag på min första "egna premiärtur" ensam med flickorna på alvaret. Håll gärna tummarna det funkar..
    Ha en bra måndag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... fast jag kallar dem målarbyxorna nu, tack vare dig. Kul namn ju. :o)
      Nä vi har inte kastrerat Muffin än, har lite nojja för det eftersom det inte gick så bra med en annan katt vi kastrerade, men får väl göra det snart ändå...
      Hoppas det gick bra med flickorna på Alvaret! Kram!

      Radera
  2. Söta Muffin :) Och snygga du! Vill också ha såna brallor men förstod att de var svåra att få tag på :-/

    Tycker också det varit jätteroligt så tack för att du drog igång det hela! Är absolut på nästa gång med. Hoppas det ÄR sommar då! Kramar och ha en fin dag trots att det är måndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det fanns inte så många av dessa brallor men skulle ag se dem eller så så hojtar jag till dig.
      Kul du gillade fotoutmaningen och hoppas som du att det blir en massa fina sommarilder att visa då. :o) Kram!

      Radera
  3. Jag håller med, tack själv, det var jättekul och jag är klart på nästa gång. tycker förresten det var längesedan Muffin uttalade sig här? Eller har jag missat något? Klem och fin dag, solen skiner och det är faktiskt hyggligt varmt nu

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... ja Muffin är inte så mycket för att uttala sig men kanske glänser hon till snart igen, vem vet... ;o) Kram!

      Radera
  4. Det låter väl som en bra idé, även om det finns viss risk för mestadels jobb för min del. Kan väl hitta nåt skoj att fota där också =)

    Och hos mig får ni idag en ny utmaning - fast den behöver man inte redovisa om man inte vill.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spännande med jobbilder också ju, om det funkar vill säga... Hakar nog på din utmaning men lite för sent... Lovar att berätta sen om det blev eller ej fel vecka egentligen... Kram!

      Radera
  5. Finfina braxor alltså. ;)

    Hihi fick jobbet men det är hemligt! ;

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Och vad kul! Grattis som fan!!! Kanske en lunch eller fika för att fira snart? Kram!

      Radera
  6. Absolut! :) Frågan är när? Kram

    SvaraRadera