Powered By Blogger

fredag 8 juni 2012

Tre bilder från min eftermiddag – fredag

När jag saknade den som allra mest så dök den upp. I dubbel upplaga. För ungefär samtidigt som jag och vovvarna kom ikapp den här graffittimålningen ute på vår promenadtur…


… så infann sig solen även lite försiktigt på himlen. Och nästan lika glad blev jag lite senare när jag knatade till Ica för att inhandla något att förgylla fredagskvällen med. Det av att mötas av denna färgprakt:


Dock blev det inga blommor inhandlade. Inte så kul när de förvandlas till fyrbent salladsbuffé på fem röda sekunder här. Istället blev det inhandlat tre saker som jag väldigt sällan köper. Dessa:


Jo jag vet att det skulle vara slutsnaskat på ett tag för min del. Men! Sådana beslut har ju en tendens att skjutas fram en dag, eller två… :o) Och eftersom blåfruktste ju inte direkt innehåller några kalorier så tänkte jag att det kunde jämna ut sig. Liksom. Och! Ser ni; jag köpte ju på mig även en fitnesstidning, det i hopp om att få inspiration till träningen som har totalhavererat den här veckan. Så det finns lite hopp om sundare leverne framöver... 
Men det gäller alltså inte idag, så därför får kexchokladet nu sällskap av glass med chokladsås och ett glas rött. 
Är det fredagskväll så är det! Hoppas ni har en bra kväll därute. Kram!

2 kommentarer:

  1. HAHA! Kexchoklad och fitnesstidning är SÅ JAG. Kul att du är lika tossig! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... och jag säger detsamma, kul man inte är ensam om att vara tossig... ;o) Kram!

      Radera