Powered By Blogger

tisdag 19 juni 2012

Vad jag är både kär och besatt i just nu

Nix, jag pratar ingen Molly, ingen klädtrasa alls faktiskt, inga skor heller. Utan…


… appen i min Iphone. Där jag kan boka träningspass. Jag är så vanvettig kär i den att jag öppnar den lite då och då, bara för att titta lite på den. Liksom… Bli glad för att den finns, lite stolt att jag använder den... Ja jag vet, det beteendet är troligast högprioritet för att hamna på mentalsjukhus, men ändå… Jag som sa aldrig appar vilket jävla trams har trillat dit rejält. Precis som jag gjorde med att blogga… ;o) Har du något som du är galet kär och besatt i just nu?... Peace out!

8 kommentarer:

  1. Jag har också en sådan till mitt gymm and I Love It! Så vi ses på hispan... ;o)
    Kram från Allie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... ja vi lär väl förmodligen göra det... :o) Kram!

      Radera
  2. men åhhh, blir så avis på att du är igång, men jag har sagt till hösten och till hösten blir det! Vad jag är kär i? Tja, det skiftar ju, men jag har nästan nyss skrivit om det, haha Klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Till hösten tränar vi ikapp... ;o) Kram!

      Radera
  3. Icke då -glada människor hamnar inte på Gökboet =)
    Men det är väl underbart att kunna vara glad över en sån sak; livet består ju av alla de där små gladsakerna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... sådär jäkla glad vet jag inte om jag är, egentligen, rent generellt... fast appen är jag ju glad för, alltid något. :o) Och undviker helst gökboet i alla fall... Kram!

      Radera
  4. Ja jag är helt besatt av armband för tillfället! Riktigt galet kär i både de jag har och de jag vill ha :) och nu fick jag syn på OM pre-fall armband.. Dreggel säger jag bara och ett av varje tack! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har jag missat... måste spanas... så tack för tips. Kram!

      Radera