Powered By Blogger

onsdag 27 juni 2012

Dagens – som ni får nöja er med så länge

Sådärja, då hade vinnaren Eva shoppat upp 10 000 kronor på två och en halv timme. Det var superkul att haka på henne. Jag kommer med en bättre rapport lite senare ikväll. Måste först bara trycka i mig min nyköpta Subway-macka och vovvenada en sväng. Så därför får ni nöja er med min dagens stass så länge.



Blus – Odd Molly Rock-a-fellow silk l/s top, dark berry, svart baslinne under från Twilfit, kofta – Odd Molly Dipdye cardigan, vintage lite lilac, jeans – Please, bälte – Cowboybelt, skor – Converse.
Är det förresten någon som har produktbilden på Rock-a-fellown jag har på mig här så blir jag superduperglad om ni har lust att dela med er av den. Kram på er!

6 kommentarer:

  1. Den är fin den blusen men lurig i storlek tycker jag, vad har du för storlek i din? K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en 2:a. Jag vet knappt vad jag har för storlek längre så jag kan tyvärr inte säga om det betyder att den är normal i size vad... sorry. Kram!

      Radera
  2. Svar
    1. TackTack! Där lyckades jag minsann matcha till det ordentligt minsann, det är ju samma färg på halva koftan som på blusen... snajdigt gjort av mig ju:o) Kram!

      Radera
  3. Hej!
    Snygg klädsel och tänk att få 10000:- att shoppa loss för.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Taxk! Och visst vore det en dröm. Overkligt, vilket var precis vad hon som vann sa. Kram!

      Radera