Powered By Blogger

söndag 17 juni 2012

När slut visade sig vara att fara med osanning

Den där hyfsat säkra källan som meddelade att sandalerna jag jaktflashade här i måndags var slut i Helsingörsbutiken hade väldigt mycket fetfel! Vilket mr Make kunde konstatera under sitt besök i grannlandsstaden igår. Och inte bara det, för han tog även det überstrålande initiativet till att plocka med sig dem hem hit. :o)


Det bådade riktigt gott för dem att bli medbjudna till en grilltillställning lite senare i eftermiddag. Men det var innan solen smög iväg och gav regnet fritt spelrum… :o( Och nu flackar klimatet hit och dit på ett icke sandalvänligt sätt. Alls! Så tji fick de. Och jag med. Som var himlastormande happy över vacker väder… Fuck vädret!...

6 kommentarer:

  1. FINA! Jag vill också ha! Vad är det för märke på dom?
    Cecilia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Märket är moow, aldrig hört talas om och hittade inget när jag snabbsökte på google men du kanske hittar om du söker lite bättre. Håller tummarna... Kram!

      Radera
  2. Jättefina. :) Men sandaler känns i a f här sååå himla avlägset. Inget sommarväder alls minsann...men lite mysigt ändå tycker jag med regn så länge man är inne :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här, avlägset med sandaler, ingen sommar alls :o( Fast jag hoppas fortfarande på att det ska vända till midsommar... Kram!

      Radera
  3. Finfina! Men var är solen, hallå?

    kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du jag efterlyser också den som en galning... Dags för den att bosätta sig här över oss ett tag nu. Ett bra låååångt tag... :o) Kram!

      Radera