Powered By Blogger

torsdag 19 juli 2012


… århundradets största kanelbulle. Skadligt god! Tyvärr var ljuset där vi satt, längst in i lokalen, inte av det fotograferingsvänliga slaget så det blev inte så mycket knappat på Iphonen där. 


Var u tvungen att testa om det rådde bättre belysningförhållanden inne på toaletten…


… men det gjorde det som synes icke.  Så istället för att gräva ner mig i mer egotrippande så gick jag över till att spana bling. På Lingon…



… och på Moa. 



Jag är ju föga känd för mina många och storslagna blombilder men dessa var bara tvungna att få komma till tals här. För solros är min absoluta favoritblomma. Så vet ni det också.



Så mycket fint som pockade på uppmärksamhet att få följa med hem. Men vi var ståndaktiga i de allra flesta fall. Riktigt vuxna hela högen faktiskt. Så därför tyckte vi att vi hade förtjänat att slå oss ner på en uteservering med denna utsikt:


Och beställa in varsitt glas vin.




Nej, Moa drack inte vin, om det nu är någon som tror det, och tro felaktigheter är ju ett vanligt fenomen land anonyma bloggläsare… Moa drack cola. Och trots den pausen var det trötta fötter som vandrade tillbaka till tågstationen.



Där det laddades för ett gruppfoto, som ni kan se inne hos Lingon, och som fick bli avslutningen på en riktigt meganajs dag. Tack som fan brudar!!! Men det blir inte den sista bilden från gårdagen här, om ni nu satt och pustade ut i hopp om det. För detta blir finalfotot:


Stickade mobilskydd, inhandlade på Åhlens för 29 riksdaler stycke. En uggla. Oemotståndlig. Tyckte då vi… Sista bilden. Och här kommer sista punkten. Kram för nu!

15 kommentarer:

  1. Tack för alla bilder! Jag är supersugen på mobilugglan haha- måste kolla efter den :)
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart du måste ha en uggla! Och vara med i rosa (rugg-)ugglegänget... :o) Kram!

      Radera
  2. jösses vad ni hann med! och så mycket smaskigt, Tack för titten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja lite hann vi allt och smaskigt är rätt ord. :o) Kram!

      Radera
  3. Otroligt väldokumenterat :-) Tack för du delar med dig!
    Det ser ut som ni haft en kanondag! Förutom ditt missöde med vinägern...
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känner mig lite tråkig med så mycket bilder, kanske inte helt kul för er som inte var med men jag kan ju ändå inte låta bli. :o) Kram!

      Radera
  4. Vad roligt att få följa med på er roliga dag! Jättefina bilder! Kram

    SvaraRadera
  5. Wow vilken dag. Hur kul som helst att få åka med er snyggingar.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Bullen VAR skitgod! Och det vet jag för jag råkade glufsa i mig Vincents i går kväll;) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... råkade... hmmm... ;o) men visst var den skitgod, jag skulle lätt vilja ha en sådan här nu... :o) Kram!

      Radera
  7. Tack själv och nu är jag så kär i brevlådan, att jag inte ens vill hänga den utomhus, om utifall att den skulle förstöras.. Roliga och bra bilder, tänk att det blir så olika, fast man fotar i stort sett samma... Klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fattar att du är kär i den jag gillade den, mucho. Det därmed olika bilder är lite av det jag tycker är roligast när man har varit iväg flera så här. Kul att se vad ni andra har sett,liksom... svammel,svammel... Kram!

      Radera
  8. Så mysigt ni haft det! Och underbara bilder!
    Kram!

    SvaraRadera