Powered By Blogger

måndag 16 juli 2012

Eftersom sängen ville slippa mig en stund

Det här är det närmsta en dagens stass jag kommer att bjuda er på denna dag.


Limegrönt linne - Better Bodies, svarta mjukisbyxor a la träning - HM och uråldriga träningspjux - Reebok.
På gymmet. I väntan på ett pass bodybalance. Har tvångssläpat mig själv hit efter en hel dag i ryggläge. Den där förbannade magen som spökar igen. Kanske dags att söka läkarhjälp... alltså verkligen göra det också och inte bara snacka om det...
Huruvida detta, att jag ska härja runt i konstiga poser här strax, är en bra ide eller inte, rent smärtmässigt alltså, lär visa sig. Det kändes i alla fall som att sängen (och glassförrådet) ville bli av med mig för en stund... Too be continued... Kram!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Ja kolla upp det där med magen. Tufft av dig att komma iväg fast du är dålig. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är faktiskt till stor del inspirerad av dig. Kan du ge dig ut i ur och skur och även om du inte mår helt hundra så kan banne mig jag... Så Tack för pepp. :o) Och Kram!

      Radera