Powered By Blogger

måndag 16 juli 2012

Vill ni se uppföljaren också?

Jag visade er premiärnumret genom att lägga ut en länk här. Och lovade att göra detsamma med uppföljaren. Som dök upp i verkligheten för en dryg vecka sedan. Men det var först i lördags som jag fick se den själv, och inte förrän nu som jag lyckades hitta länken till nätversionen av den. Vad jag pratar om är…


… tidningen som jag bidrog med en del material till under min praktik. Självklart hoppas jag på någonslags respons från er sida, bra, dåligt, trist, intressant, menlöst, hiss och diss… Ert tyckande helt enkelt. Ert helt ärliga tyckande! Okej? I så fall kommer ni till nummer två av iCity om ni klickar HÄR. Kram på er för nu!

4 kommentarer:

  1. Himla fin tidning och kul och se ditt namn. ;)

    Kramis

    SvaraRadera
  2. "en del material.." är en underdrift, det är ju nästan bara du. Jag vet, för jag har ju läst den!! Klem

    SvaraRadera
  3. Helt ärligt... Riktigt snyggt! Du skriver så bra och det är en intressant tidning även för mig som inte bor i din stad. Den gillas mycket! Kram

    SvaraRadera